twitter

Jag har glömt att berätta, jag har blivit med twitter (är relativt aktiv också!) så den som vill följa en pessimist i vardagen följ mikkielaa på twitter!



Ps. På onsdag ska jag på arbetsintervju, mest helgarbete vilket passar mig superbra! Skitdagen (idag) börjar bli en bradag.

Dåligt
IG (antar jag)på spanskaprovet. Min väska var tung och jag gick sakta och fick ont i kroppen. Mådde illa efter gröten jag åt till frukost. Svettades som ett djur när jag sprang, måste sluta ta på mig en extra jacka, goddammit. Mitt brännsår verkar ha blivit infekterat och gör mest bara ont och är äckligt. Firefox är segare än första datorn min pappa köpte.

Bra
VG på nationella i svenska. Kunde intervallspringa (alltid något, gick mest dock) utan att mina ben gav upp. Jag har ätit varm, skummad mjölk. Bakade morotsmuffins på känn som blev galet goda. Blev uppringd av en arbetsgivare, ska på arbetsintervju nästa vecka. Fick tre nagellack av mamma. Katterna kastreras.

Bjuder på lite bilder också såklart

Fina nagellack, det gröna åker på först!

Varm, skummad mjölk när den är som bäst med lite o'boy på toppen. Nomnomnom!

Min lunch, så himla gott. Fick inte ont i magen, var glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0