cinco de mayo

Orkar inte skriva nåt, här kommer det bilder

Sex på tuben

Enchiladas till middag, så jävla gott!

Alkohol och hjälmen är på så han inte skadar huvet igen

Ölfickan, grym

FRED!

Lagade paj med grädde, minns inte mycket av det över huvud taget, sinnessjukt
image description
och här är resultatet i repris, jag har bränt sönder fingret utan att ens notera det förrän jag vaknade. Duktig tjej, kräktes som as gjorde jag och Gustav också, någon har spytt ner vår soptunna, oklart vem. Idag mår vi ganska bra.
Godnatt
(ska aldrig mer dricka)

Kommentarer
Postat av: Louise

omg, sounds awesome! haha jag har druckit varenda dag sedan fredags, igår vaknade jag till o med full o fortsatte vara full o behövde bara en öl för att bli dygnrak på kvällen ;)

btw, tror jag behöver snacka lite med dig, neeeews! <3

2012-05-08 @ 22:35:08
URL: http://monreve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0