shoppinglycka

sitter seriöst och gråter (inombords) av lycka nu, jag surfade in på H&M:s hemsida för att beställa en bikini, såg att Versace bikinin som jag suktat efter sen jag första gången såg den fanns inne, i min storlek. Blev helt till mig och klickade hem den plus en svart överdel (samma modell som versace-överdelen). Vill att de ska komma nu! Och jag hoppas de passar, annars blir jag ledsen och tänker vaddera överdelarna på egen hand (hatar små bröst när det kommer till snygga bikinitoppar och bh:ar). Hela kalaset gick på ynka 336 kronor. Detta var dock ett ytterst nödvändigt köp, för jag har inga bra bikinitoppar som går att simma i och nu när jag lagt 1500:- på ett sim-årskort så måste jag ju ytnyttja det (utan att flasha mina bröst, det kommer inte vara roligt för någon).

så himla fin, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nämen usch va ful


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0