Kalas!

I fredags hade Fia 20års kalas, det var kul fastän jag fick tårta i ansiktet och på min nya kavaj

Något som var mindre kul var när vi skulle hem, någon jävel hoppade framför tåget/råkade bli påkörd, jag var asfull och bajsnödig, det är fan inte kul att vara laktosintolerant. Sket ut mina inälvor när jag kom hem vid halv fem, fem på morgonen. När jag vaknade var jag knappt bakis, tog en resorb och en alvedon, fortsatte bajsa som ett djur och åkte sedan till IKEA med mamma, pappa och Gustav för att handla lite till nya rummet, b.la. en byrå, en rullgardin och hyllor, bilder kommer när vi fått upp allt, än så länge har vi bara fixat garderoben och byrån så vi får fixa resten idag. Nu ska vi bege oss mot centrum för att handla mat så vi slipper svälta eller äta kebab(GOTT) hela veckan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0