Späckad fredag

Hola!
Klockan halv sex imorse klev jag upp för att hinna med tåget 06.11 in mot stan för att jobba tre timmar innan skolan. Kändes bra att jobba lite och jag lyckades till och med att hinna till rollcall vilket jag inte räknat med. Efter en bastant lunch i skolan var det dags att skriva prov, det gick jättedåligt, vi hade inte gått igenom frågorna vi fick, eller typ en av dom men vafan liksom...

Efter skolan drog jag till Gym & Sim och simmade i drygt en timma, det var jätteskönt och välbehövligt. Det är så himla skönt att kunna simma utan att behöva stressa, att inte ha några måsten eller tider att passa. Väl hemma blandade jag saft och åt mackan som jag fick på jobbet imorse som "tack för att du gick in klockan sju och servade våra club-medlemmar" haha, himla god var den och ni kanske undrar varför jag sparade den? Jo jag var fan smockmätt efter att ha tryckt i mig en banan och ett äpple till frukost (jag är förvånad) samt att jag visste att det snart var lunch i skolan. Så jag var smart och sparde den till efter att jag simmat eftersom jag alltid är så hungrig då.

Nom nom. Nu sitter jag framför datorn och försöker plugga, lyssnar på samma p3 dokumentär för tredje gången. Jag skriver en vetenskaplig uppsats om Srebrenicamassakern och blev rekommenderad att lyssna på denna dokumentär så why not liksom. Den gav mig inte speciellt mycket material till uppsatsen men den var intressant! Jag överväger faktiskt att sova lite, vi ska på nattbio ikväll och se The Avengers, det vore lite trist om man somnade, hehe... Har ändå planerat att skriva uppsats i morgon samt på måndag och tisdag, eventuellt på söndag morgon också, får se hur det blir. Inlämningen är 15:e Maj så jag har några dagar på mig att skriva klart den.

Nästan hälften gjort, woho, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Sisha bar är vattenpipa eller vad det heter! :) och jaaaaaa, jordgubbsfrappen! gooooooosh dricker den hela tiden! för chokladen finns typ inte här, men den här är nästan godare! :D :D

2012-04-29 @ 22:47:18
URL: http://monreve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0