kul med listor

Vilken är din favoritfärg?

Ljusblå tror jag faktiskt

Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt

Vilken parfym använder du?
Daisy av marc jacobs

Ditt favoritläppstift?
Har aldrig haft ett läppstift

Har du någon gång haft måtangest, hur är det idag?

Vad använder du för underkläder?
H&M

Dina bästa skönhetstips?
Haha


Vad använder du för eyeliner?
Nån billig från H&M


Vilken är din finaste klänning?
Min nya ljusblå med hjärtan(?) som jag köpte i fredags på H&M

Vilken är din favoritbok?
Typ alla Pretty Little Liars böcker

Vad äter du för vardagsfrukost?
Gröt med sylt


Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Mysa framför serier och äta godis eller shoppa.

Hur lång är du?
165,5 centimeter.

Roligaste skolämnet?
Inget måste jag faktiskt skriva, alla är lika tråkiga och menlösa.

Hur många relationer har du haft i ditt liv?
En seriös

Får vi se en bild på dig osminkad?
AAARÅ

Tycker du om disneyfilmer?
Nej inte längre

Hur var ditt första hångel?
Helt okej?


Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?
Röd, alla röda bär, rött kött, ketchup åååh gud ketchup <3

När grät du senast?

I helgen tror jag.


Vilken är din favoritstad i världen?
London tror jag jag måste skriva.


Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Mina ögon, det räknas från och med nu som en kroppsdel.

Vad faller du för?
Inget speciellt tror jag.

Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Tja, jag är elak, egoistisk och ganska så deprimerande som person så jag vet faktiskt inte vad folk faller för. Typ mitt utseende? Att jag gärna driver med mig själv? Eller snackar massa skit och säger som det är när alla andra sitter tysta?

Och till sist – vad önskar du just nu?
Att jag blir mycket piggare, det är så jobbigt att nästan konstant vara trött i huvud och kropp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0