LISTA

VEM

Vem är i rummet med dig? Mamma, pappa och Pandis
Vem fick du senaste sms av? Gustav
Vem tänker du på nu? Ingen faktiskt
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa tror jag...
Vems hus var du senast i? Mitt?
Vem önskar du var med dig nu? Gustav
Vem är din favoritsläkting? Men det var ju en dum fråga, min kusin Gabi, hon är söt och rolig

VAR

Var är din mobiltelefon? Till höger om mig
Var handlar du mest? H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M, amanda langade fetdissen till den tidigare idag, haha
Var åkte du senast bil? Till arninge, skulle köpa en träningsjacka men den fanns inte.


VAD

Vad åt du senast? Fruktsallad
Vad drack du senast? Pepsi Max
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Pappas jeans?
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? Blå tror jag faktiskt, eller pastellfärger
Vilken film såg du senast? Transformers 3, bra film men lite seg i slutet
Vad hör du just nu? TV:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja, haha
Hånglat på en bio?
Hånglat i skogen? Öh... Kanske
Tyckt att din kusin är het? Det vore ju lite smått skumt
Sovit naken? Nej fy i helvete vad äckligt!
Kört över hastighetengränsen? Har ju lätt körkort
Målat om ditt rum? Japp, senast förra sommarn
Dansat framför en spegel? Givetvis
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Inte vad jag minns iaf!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
Varit i slagsmål? Inga seriösa
Smugit ur ditt hus? Såklart
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Aa
Älskar eller saknar någon nu? Min pojkvän såklart!


Kommentarer
Postat av: Skvallerwood

SV - okej, är den tunn eller tjock.. :)

2011-09-30 @ 09:33:16
URL: http://skvallerwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0