Lista

Är klar med etik-tentan i filosofi så nu sitter jag och kollar bloggar och är lite ledsen för att halsen och magen gör ont.

Längd: 165,5 cm (halvan är viktig!)
Hårfärg: Brun med inslag av gult, grönt och rött.
Ögonfärg: Brun, mycket fint måste jag säga
Fräknar:
Bästa kroppsdel: ehm, fett svårt ju...
Sämsta kroppsdel: näsan borde varit mindre, sen har jag en allmänt konstig kropp
Ärr: små på benen från när jag var liten, ett på mitt högra pekfinger
Piercingar: septum och läppen
Sjukdom: förkyld
Brutna ben: aldrig!
Fobi: smuts
Tvångstanke: den vanliga, "om jag inte gör såhär kommer detta att hända..."
Rädsla: att bli lämnad ensam
Kroppsligt partytrick: Limpan med magen
Bästa känsla: vara glad
Bästa fysiska känsla: bra pirr i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0