Lista

KLÄDER
Skor: Mina Hunter stövlar
Sneakers: Converse, eller mina Puma
Jeans: Cheap Monday
Tröja: Nån varm och mysig, typ mina nya från P&B
Underkläder: Sköna

ACCESSOARER

Väska: Måste köpa en ny, sugen på den från Tiger
Plånbok: En i skinn från åhlens
Solglasögon: Fake Ray Ban från Spanien
Klocka: En digital casio

TEKNIK
Tv: En fet jävel
Stereo: Nej
Mobiltelefon: HTC Desire Z (KÖPSUGEN?)
Dator: MacBook Pro
Kamera: Lumix & Nikon

BADRUM

Tandkräm: Colgate för ilningar i tänder
Tvål: Olika
Hårprodukt: Värmeskydd
Parfym: Daisy
Hudkräm: Dove
Schampo: Syoss
Balsam: Syoss
Medicin: sovpiller
Huvudvärkstablett: Alvedon är att föredra

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka päron
Öl: Nej
Vin: Vitt, helst mousserande
Bröd: Surdegsbröd
Choklad: Marabou
Glass: Gräddglass, gammaldags vanilj

DET HAR JAG HEMMA
Säng: En hård som knarrar
Lakan: Leopard (kinky)
Kaffemaskin: Nespresso
Kylskåp: Ett som suger, det piper tyo 14 gånger om dagen, ingen vet vad felet är
Porslin: Mammas finporslin? haha

FÄRDMEDEL
Bil: Har inte körkort!
Flygbolag: Norwegian har varit bäst hittils
Taxibolag: Åker aldrig taxi
Cykel: En cool

ÖVRIGT
Frisörsalong: Runy's frisörer eller arninge hårcenter (?)
Bank: Handelsbanken
Bensinstation: ...
Gym: Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0