Dagens

Hittade en mysig lista på Louise blogg

Dagens humör: Seg som fan och lite less

Dagens borde: Smort in händerna oftare

Dagens frisyr: Utsläppt med hårspännen i luggen

Dagens smink: inget, känner inte att jag orkar sminka mig klockan sex på morgonen med tanke på att jag jobbar i princip ensam, haha

Dagens klädsel: Jeans och jobbtröjor

Dagens favoritlåt: Veronica maggio-satan i gatan (härmis) eller välkommen in

Dagens planer: Jobba, hämta saker hos Gustav, ta fram allt inför London och mysa

Dagens vill ha: Fisk, seriöst, jag har haft sjuka cravings efter lax hela dagen

Dagens längtan: Sängen och pojken som vanligt fast lite mer

Dagens beroende: Vatten, vad är grejen med att min mun är en öken hur mycket jag än dricker?!

Dagens tråkigaste: Att jag var helt jävla ur fokus på jobbet, fast det gör inget, mitt jobb är enkelt och enformigt

Helgens bästa: Att Gustav åkte till mig mitt i natten och orkade umgås med mig fastän jag var jobbig

Helgens mest efterlängtade: Jag fattar inte om frågan menar helgen som var eller den som kommer, har dock ändå inget svar, lol

Helgens pinsamaste: Att jag betedde mig som en bortskämd bitch och att allt skulle ske på mina villkor

Dagens motto: Dra ner på tempot, du tjänar inget på att stressa


Kommentarer
Postat av: Linda

kan du rösta på mig i en tävling jag är med i? Det skulle betyda enormt mycket för mig!

Det kommer upp en grå "ruta " längst ner på sidan när du klickar på länken, sen är det bara att klicka på de lilla röda hjärtat du ser där!

TACK PÅ FÖRHAND ♥

Om du vill kan jag länka dig efter att ni röstat o! ;)



PUSS



http://www.alskamermusik.se/list/1423/

2011-06-17 @ 17:12:21
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0