converse


Mina tio par converse, nu vill jag ha ett par ljusrosa också i låg modell, lite komiskt med tanke på att jag i princip aldrig använder rosa, dock var mina första converse ett par "höga" (vanlig modell) ljusrosa.
Men då var jag emo och då var även mitt hår rosa, LOL
Vill även flika in att jag inte använt de ljusblå, de låga vita eller de aprikosa än och jag gråter lite inombords för jag vill kunna använda dom också men eftersom jag jobbar så kommer de bli helt förstörda om jag använder dem så jag får passa på nu i helgen att gå i alla nya oanvända. Och juste, jag gick i mina jordgubbsvans både i tisdags och idag och de är sjukt sköna, fotorgarsm eller något, låga skor brukar ju mörda en. HEHEHEHEHE
Jag är trött, därav flummigt inlägg.
PUSS

Kommentarer
Postat av: cornelia

Hej! Shhiiiit vad många converse, skapligt avis haha!

Var har du hitttat de orangea? Skulle vara jättesnällt om du svarar på min mail eller på min blogg!



Tack, kraam :)

2012-05-02 @ 16:52:26
URL: http://cornelias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0