1 juni 2011

HEJ!
Insåg att det var typ hundra år sen jag senast bloggade så jag passar på nu när pojken är hemma och vaktar sin bror, hehe
Jag har i alla fall köpt en förtidig födelsedagspresent till mig själv, ett Thomas Sabo armband med en berlock (eifeltornet), man måste ju börja nånstans liksom, höhö
så hädan efter vill jag ha massa berlocker i present, kommer förmodligen få några på min födelsedag och fan vad jag längtar
Annars jobbar jag mest hela tiden, är lite i skolan (som slutar på tisdag, värt) och umgås med snygga människor och
om femton dagar åker jag till London med mina snygga brudar och satan vad jag längtar! Sen en månad efter det åker jag till Spanien med familjen och efter ytterligare några dagar kommer pojken ner. Kommer bli sjukt mysigt :D
Sen måste jag även påpeka att jag är galet jävla avundsjuk på alla mina kompisar som tar/har tagit studenten i år, vill också! Jaja, ett år kvar i skolan, ska satsa somfan i trean också, kommer iaf gå ut tvåan med VG i alla ämnen, gött.
Nu ska jag nog kolla på lite 90201 (FUCK YOU FIA!) och njuta över fem dagars ledighet.


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA DU SA JU ATT DET SÖG!!!!

2011-06-11 @ 17:03:20
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0