Äntligen jullov!

Idag hade vi skolavslutning på täby park hotell, den var ganska seg men tillslut fick vi lov. Jag fattar inte grejen med alla elever som vill sjunga, det är typ ändå ingen som lyssnar, de bara drygar ut hela grejen!! Efter avslutningen fick vi lussekatter som var ganska torra men jag var sjukt hungrig så jag tröck i mig typ en hel ändå, hehe tjockis. Vi fick även nya busskort, jag fattar inte varför de inte bara kan ge oss en kod (eller nåt) så vi kan ladda på våra gamla kort istället? Jag har nu cirka fem busskort varav två är laddade med biljetter och man kan inte föra över biljetterna så man har alla samlade på ett kort vilket jag försökte göra efter skolan. Jag blev skitsur och tröståt lite choklad och massa tuggumin. När jag kom hem satte jag mig på träningscykeln, blev typ svimfärdig efter tio minuter så då gav jag upp, gjorde lite armhävningar och åt lunch. En stund efter jag ätit blev jag uttråkad så jag satte mig på cykeln i ytterligare tio minuter, jobbigt, sen gjorde jag lite situps (fan vad jag suger). Ska kirra sixpack(igen) innan Gustav gör det, haha. Han vet inte att vi tävlar men det gör vi enligt mig, han ska fan börja gymma, jag får träna hemma vilket är lite orättvist, jag har ju bara en jävla yoga-matta och en träningscykel. Jaja, är man en "fattig" student finns det inte mycket att göra.

I skolan fick vi även reda på att vi inte får följa med på resan till Istanbul i Mars om vi har IG i ämnen eller ligger "ej i fas" vilket betyder att jag kommer få kämpa som ett as under lovet med samhälle c tentan och svenska talet(kanske med matten också, är inte säker på hur/när jag ska bli betygsatt). Men det kommer gå bra, måste bara skriva klart talet och spela in mig själv när jag håller det vilket är himla pinsamt, jag måste alltså hålla tal framför min dator och sen maila det till mig lärare. Usch, jag har sån jävla ångest alltså haha. Men idag tänker jag inte plugga alls, eller eventuellt börja med hemtentan i sam c om läraren skickar den till mig.

Ikväl kommer jag nog bara ligga hemma och pilla mig i naveln. Eller inte. Kommer snarare fortsätta hets-töja mina öron. Tror jag lyckats få upp ena till 16mm redan!! Men ska ha staven i ett tag till och den andra ligger på cirka 10mm just nu, eller tolv, kan inte avgöra vart smycket är som tjockast...

Här är då staven som jag misstänker ligger på 16mm. Det har gått sjukt snabbt att töja, började i söndags och då var hålen ca 5 mm efter att jag inte har haft några töjningar i på några månader. Hoppas att båda är uppe på 16 innan helgen är slut.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0