23 september

det här inlägget är sjukt ovärt
när jag kom hem satte jag pepsi i halsen, dunkade flaskan i golvet så det flög ut pepsi som hamnade på golvet samtidigt som jag höll i ett kuvert från csn, min ipod och min väska. Och så hostade jag som ett as också. Tur att jag var ensam hemma.
NU sitter jag och typ stönar framför datorn, har ont i ryggen eftersom jag sitter som ett jävla mongo då mitt bord är fullt av papper och böcker. Måste fixa ett större bord. inte. Jag borde byta kläder, klippa luggen, maila analysen och äta en macka, men jag orkar inte. Vill bara ha pepsi, men om jag dricker det nu kommer jag förmodligen spy senare ikväll. Inte okej.
en rolig sak som egentligen är astråkig
louise sa att vi hade lång sam och sen matte
jag trodde hon sa långsam och sen matte, så jag skrattade eftersom våra samlektioner är så långsamma och tråkiga. Så jävla fyndigt. Snälla slå mig
Just det, idag ritade vi family guy karaktärer på varandra, ser ni vem Mattias ritade på mig?
Nej jag trodde väl inte det.

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA

lång sam. ja, så jävla bra!

och jag är så mkt grymmare på att rita family guy-snubbarna än mattias

2010-09-24 @ 20:13:59
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0