10 november

Idag hade jag bara en lekton. precis som alla andra onsdagar alltså. Historia på morgonen sen handledartid, men det är ingen lektion så den räknas inte. sen fick vi fisk till lunch, jag grät och åt bröd
Efter lunchen drog jag till täby centrum vilket var fett ovärt så jag drog in till stan istället och köpte ett spel
det på bild ett alltså. sen köpte jag kellogg's squares två för en tia på T-snabben, värt. Köpte även ett par pyjamasbyxor och hårtoning på H&M. också värt.
När jag kom hem packade jag upp alla min saker och satte mig framför datorn. kul liv. Jag har faktiskt börjat med min vetenskapliga uppsats (!) jag har gjort framsidan och innehållsförteckningen. haha
Lobotomi & kapsulotomi i sverige är mitt ämne, awesome. NU KÖR VI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0