i min mobil v.38/39


18:e mötte jag upp mamma i sickla, fint centrum. Vi åkte till mörby och åt. Fick en specialare på italienska restaurangen. Allt för att sälja. moneymoneymoney.

Mamma fick ett sms om att paketet från H&M nu finns att hämta på bilisten, konstigt tyckte vi, varorna skulle inte levererats för än slutet av v.39. Men inte ska vi klaga. Jag kan äntligen sova lite bättre.




25:e. Löning, kaos i stan, H&M HOME slog upp portarna och jag märkte inte att puckon jag köpte gick ut igår. Den var god. Men ICA METRO i täby c. har failat två dagar i rad nu. Först smakade min älskade chokladmjölk pissurt fastän bäst före datumet var kring 2010. Andra gången det händer. Och sen denna lilla pucko-incident.

Mamma kom iväg lite sent från Sickla och jag råkade spendera runt 800 kr innan hon hann ta sig in till stan. Självklart skulle hon in och trängas på H&M HOME. Hon fattade systemet bättre än jag så efter en middag på ett urplockat Sandy's sprang vi tillbaks och köpte ett kuddfodral som enligt hemsidan har leveransdatum: slutet på året. Sprang vidare till godisbutiker och letade efter pucko på tetra. Det belv en glasflaska. Sen kollade vi på The Ugly Truth (Den bistra sanningen). Den var jättebra, se den.

Väl hemma, runt nio, drog jag i mig tre chokladhjärtan mamma fått i avskedspresent. Fotade även min fina frisyr som Zandra bidragit till. Hon gjorde en sjukt söt inbakad fläta ovanför luggen som vi fäste med mitt rosettspänne, och den höll hela kvällen, trots mitt glansiga och lena hår(det är rent, har alltid varit mjukt av någon anledning)

Sen testade jag att busa med luggen så jag inte ser så emo ut. Nu ser jag ut som någon ur That's 70's show eller något. Cute.

Pagen kommer, i vår när mina etapper växt sig till en bra längd. Kommer förmodligen tvinga hit Malin så får hon klippa av längderna, håret är inte ok nån stans.

INTE OK. NÅNSTANS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0