musik

Låtar som..
har gjort mig glad: forever – chrs brown
har gjort mig ledsen: goodbye – secondhand serenade
jag vill dansa till: klubbland – håkan hellström
jag vill dansa ännu mer till: sexy bitch - akon ft. Davig guetta
lugnar ner mig: marching band of manhattan – death cab for cutie
jag lyssnar på för att bli pepp: sexy bitch – akon ft. David guetta
påminner om kärlek: minnen av aprilhimlen – håkan hellström, jag vill ha din kärlek - Kristian Anttila
påminner om gamla tider: summer of 98’ – the secret handshake
påminner om ångest: kent - nihilisten
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: automatic – tokio hotel
är bra, väldit bra: huvudet i sanden - familjen, bad romance - lady gaga
lyssnas på i ilska: declaration of war – hadouken!
jag lyssnar på när jag är kreativ: jag är en vampyr  - markus kunegård
påminner om sommardagar: nån rnb
påminner om våren: nästan allt med håkan
påminner om en bra film: 4ever – the veronicas (she’s the man)
påminner om staden jag tycker om: ingen
jag lyssnade på när jag var 13: Jesus of suburbia – green day
jag lyssnade på när jag var 15: summer of 98’ the secret handshake
jag lyssnade på när jag var 17: watcha say – jason derulo
jag lyssnar på just precis nu: change me – keri hilson ft. akon

typmycketbramusik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0