Spanien dag tolv

Fredagsmarknad inne i Torrevieja, mamma och jag åkte dit men gick endast på marknaden i ca 30 minuter, åt sedan lunch på stället breve burger king, stället som alltid raggar kunder. Gick in en sväng på Bata där mamma köpte ett par mycket speciella(fula) skor och jag testade ett par indianinspirerade mockastövlar i mörkbrunt, tyvärr vr det för små så jag tröstshoppade lite på lefties.
Satt knappt ute i solen denna dag, amanda och jag skulle gå upp på taket ocg fota men hittade inte rätt nyckel, fail. Drog och åt på Royalpizza/Indisk internationell (?) någonting, torraste laxen, äcklig sås, sura miner och jag gick hem vid noi medan resten av familjen drog till My Life Irish Pub (jag har lärt mig namnet!) De kom hen vid tolv och möttes av norrmänn ute på omrädet som hade radat upp litervis med alkoholhaltiga drycker, och hela familjen, bortsett från mig, damp ner i sängen runt två på natten. Jag var allmänt sur och hade huvudvärk hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0