Spanien dag sjutton, sista dagen

Sista dagen, efter fem timmars sömn var jag och Amanda vakna igen och pallrade oss ut i solen, killarna var däremot mycket segare. Sopor, haha.

Nykter pyramid

Amanda gillar att rida

Har nog tagit de mest misstolkande bilderna, ever

lamaste i kastningen ever



Hejdå alla, Viktor, som var sjuk, hade deckat på soffan, sux. Bigtime haha
På flygplatsen, för en gångs skull tidiga, skulle de jävlarna inte öppna incheckningen för än 30 minuter innan påstigning. Här vare kuk. Helvete vad sur jag var, tröck i mig en äcklig, torr(men samtidigt) rinnig wrap. Eller en halv då, var ju som två jävla tacos. Efter en drös svordommar, två gråtattacker (som jag han stoppa) köpte jag min efterlängtade DAISY by marc jacobs och en kahlua. Jga måste ju kunna dricka screaming orgasms hemma. Väl på planet fick jag utstå både sparkar i ryggen från en pappa och två sjukt vilda spanska barn, när flickan spydde böt jag plats med pappa, fick då en lugnare version av deras son, som då kollade film på deras bärbara dvd.



Marilyn Manson - den långa vägen ut ur helvetet. Awesome, en sida kvar, typ.


Amandas fina bild (jag är seriös, jag gillar den, skarpt).
Och det här är det första vi möts av på Arlanda, så tragiskt att jag inte kunde sluta skratta och var tvugen att fota

classy, spanien från topp till tå
Hei sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0