Spanien dag sexton

Näst sista dagen, sista natten iaf. Vi lökade runt poolen och gick ut på kvällen, äntligen utan föräldrars uppsikt för min och Amandas del. Löftet var dock max en, EN drink var. Drog en WDK hemma, och Amanda en smirnoff, efter en middag på Vela Beach med rask takt på två tjejer hem eftersom magen bubblade på den ena, och den andra har en förmåga att hinka aqua con gas, så även det rinner rakt igenom(ni avgör själv vem ni tror gjorde vilket).

Alltid, ALLTID bus i poolen mellan dessa två

Strike a pose! (njut nu A din lilla fis)

Är det här chicken kebab? ÄR det HÄR chicken kebab?
Ahmen lägg av!

Asglad Amanda som redan andra dagen dissade Vela Beach Restaurang, jag däremot gillade den skarpt. Sista kvällen sjönk den dock lite, fick in maten före förrätten och de gav mig en vela beach pizza istället för sallad, kaos. Men fick sedan in min vel beach sallad UTAN tonfisk, success. Dock såg den inte lika fin ut som förra gången.



Och så blev det kväll och ja, jag har ingen aning

Kan. Inte. Sluta. Garva. Hahaha kolla mina skor, och sen deras, hahaha så går det när man packar lätt (och trasiga skor)

Och där satt den, syskonbilden, bilden då våra händer inte täcker våra ansikten. Dock är det bara Amanda som är seriös med posingen, och kommer förmodligen alltid vara när någon annan håller i kameran.

Nöjd kille, screaming orgasm.



Jag... Skelade... Eller något.

03.27 för att vara exakt. Badförbud efter tolv, om man inte är jävligt tyst dvs. Att vara nykter är då en fördel.
Glada föräldrar och så stupade vi i säng.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul me bilder hörru! :D <3

hahaha, "screaming orgasm" xD

2009-08-08 @ 15:44:53
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0