Inkbash 2009 del 3. Random

Ja, vi kom väl dit runt sju och åkte hem vid elva. Jag köpte en töjning, har nu krympt örat till 20 mm, men drar istället upp det andra örat till 20mm det med. Hittat finaste tatueringarna som kommer pryda mina armar inom det närmsta året. Det lutar åt svalor, ett kärleksbrev och konturerna av en diamant, de två sistnämna på höger underarm. Sen har jag min hemliga tatuering, eller ja, två är det. Som jag inte kommer avslöja för än de pryder min kropp. Jag kan faktiskt ångra mig. Streckkod, blommor och stjärnor är senare projekt.

Självklart lockades det med godis, men snälla, plockgodis utan papper, hygien? svininfluensa någon?

Träffade gamla arbetskamrater till pappa, alla under trettio om jag inte misstar mig
varav en har två kukar tatuerade på kroppen. Här är hans senaste, fittkuken.
Galet, helt jävla insane.

Sen har jag inga trevlig bilder, kameran ville inte samarbeta eftersom jag sket i att ladda batteriet. Helskotta säger jag bara. Och HELVETE vad sur jag är att jag inte fotade kärleksbrevet jag vill tatuera in.
Liknar det här, fast en mer avancerad och snyggare version.


Slänger in en bild på min nya töjning också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0