Torsdag

Jävlar vad fort tiden går, är redan vecka 40 och snart är även den slut. Är i London om drygt sex veckor och jag längtar så himla mycket!
Denna vecka har jag jobbat som vanligt, dock har ja g börjat boka pass i poolen igen eftersom jag nu mest jobbar helger i arninge. Måndag och onsdag jobbade jag på två olika butiker i stan, i tisdags blev det laget sen HM lager och idag, torsdag, är jag på lagret igen. Glider runt och bitchblickar våra hyresgäster som är fittor, de röker precis utanför men öppen dörr, skiter på vår toalett och luktar allmänt illa.
Nu ska jag fortsätta packa, kanske uppdaterar lite senare!
Puss
Är ju kanelbullens dag idag så jag lägger upp en bild på Gustavs blåbärsbullar som han gjorde igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0