Ledighet

Hej!
Satt och räknade lite timmar och kom fram till att jag jobbat drygt 170 timmar förra månaden. Det är bra med två jobb! Denna månad låter jag mig vara ledig lite mer, jobbar kortare pass och är ledig två dagar i veckan (typ). Var ledig hela helgen, igår och kommer vara ledig imorgon och nästa helg. Känns skönt att hinna träna, laga mat, baka, städa och kolla ikapp serier samt läsa tidningar som jag råkat samla halvlästa på hög.
Idag börjar jag klockan tre och jobbar till stängning, har dragit ihop en glutenfri bröddeg (den blev inte bra) och ligger nu framför datorn och kollar på gossip girl. Ikväll ska brödet gräddas efter 12 timmar jäsning, ska även dra ihop en till det (ej glutenfri) så jag kan baka bröd imorgon också, lite lyx sådär. Jobbar som sagt hela helgen, därför hetsbakar jag när jag kan, familjen uppskattar verkligen brödet! Hittade receptet på niotillfem bloggen för de som vill baka supergott och superenkelt bröd!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0