Hejhejhehe

Idag är jag på lagret och jobbar, igår blev jag inringd till arninge för jobb 12-18, kändes bra att jobba istället för att vara hemma. Planerar, eller aa, jag SKA vara ledig hela helgen istället. Jag mår väl bättre än när jag sist skrev, men jag har en ständig oro och ångest som vägrar försvinna och jag struntar i min medicin som står gömd i skåpet för att jag inte självmant vill sätta mig i "mellanläge" där allt bara är, inget är superkul eller supertrist utan det bara är. Det är hemsk jobbigt och jag vill inte vara där men att gå från okej till toppen sen bottnen och stanna på bottnen är fan inte bra det heller. Kanske får man boka läkartid och få ny medicin? Eller så får jag försöka tränga bort tankar som inte är verkliga (nåt min senare terapeut sa åt mig) fastän det är så himla svårt. Promenera, mysa och hålla mig sysselsatt är det bästa. Jobba Max sex dagar i veckan, nåt jag inte får rucka på, max sex/sju dagar i streck med arbete sen ledig en eller två dagar.
Bra där Micaela, nu har du en plan, se till att hålla dig till den så kan vi utvärdera sen om det fungerar, bra.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0