Söndag

Hejhej!
Är påväg in mot stan för mitt sista arbetspass innan Japan. Imorgon åker vi, helt sjukt! Jag börjar bli lite nervös men alt kommer gå bra och resan kommer väldigt lägligt, det har hänt så mycket nu på sista tiden att jag behöver resa bort och koppla av tillsammans mens min Finis Gustav <3 hihi
Vi har inte packat nåt än utan bara skrivit listor på allt vi ska ha med oss. Jag jobbar bara till 18.30 ikväll så vi hinner packa när jag kommer hem samt kolla upp sånt som vi vill göra när vi väl är i Japan.
Jag är glad nu för det mesta, (att kag varit mestadels ledsen/eller mellantinget snarare, varken ledsen eller glad man bara är, denna vecka kan v ignorera, hehe) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0