Länge sen!

Hejhej Har inte skrivit på jättelänge insåg jag precis, kanske beror det på att det inte händer så mycket mer än att jag jobbat, varit i Spanien i en vecka, köpt en iPad och jobbar nu lite till inför ytterligare en veckas semester. Denna gång är det jag och Gustav som ska mysa tillsammans på hans landställe på gräsö, längtar! Spanien var okej, låg på stranden i tre dagar, blev sjuk och låg i sängen nästan ändå till det var dags för mig att åks hem. Bokade om min biljett och åkte hem två dagar tidigare, bästa beslutet, var så glad att komma hem till min finis och ha ledigt två dagar innan jag började jobba. Har lite ångest över jobbet eftersom Gustav har semester, jaja, fyra pass kvar sen en vecka ledigt! Btw, jag älskar min iPad och my horse Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0