Grattis Mikkis!

Hej
I söndags bjöd mamma och pappa över mig, Gustav, mormor och morfar på middag och födelsedagsfika, jag fyller ju år den andra juli vilket var igår (måndag) men alla jobbar ju så vi fikade i söndags och jag fick presenter! Jag fick en äggkokare, en moccamaster(kaffebryggare), pengar, godis och en superfin mjölsikt som jag kollade på länge. Gustav har även beställt tröjor från threadless till mig (och sig själv) som lär komma inom några veckor så de blir en sen present. Sen har jag shoppat lite presenter till mig själv också, hehe, de två jackorna i tidigare inläggen och en jättefin vit tröja från H&M. Har shoppat rätt mycket som ni kanske får se på bild snart i bloggen.
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0