kvällens citat

Jag är sjukt hög på socker, men måste dela med mig, kan inte sluta skratta


Mamma: Jag har sex
Amanda: Eeew har du sex?
Mamma: Ja med din pappa

(jag och amanda blir obekväma)

Pappa: en kille på jobbet fick inte ligga med sin fru så han sa mer sex eller skilsmässa.
Mamma: hoppas frun ville skiljas
Pappa: nääe, jag vet inte...
(oklara saker sas)
Mamma: han var väl dålig i sängen, han kanske var för snabb e.... (hon sa massa mer man inte vill höra)
Jag & Amanda: KÄFTEEEEN EEEEEEW
Mamma: ja men (och så fortsätter hon, både jag och Amanda går upp till våra rum i chock)




Mamma(helt random): JÄVLA SVIN (sen fortsätter hon pilla i köket)
Hon menade nog grisarna i anrgy birds som hon blivit besatt av



Pappa(också helt random): Där är en guldfisk
Jag: HAHAHAHA, vafan snackar du om?
Pappa: Ja, ni sitter ju bara och pillar på telefonerna jag ville bryta in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0