bitterfitta

Hej
Lyckan var endast kortvarig, min iPhone krånglar med appar och vägrar syna med mina mailadresser. Resulterade i att jag ringde supporten idag efter att ha återställt telefonen utan framgång, de bad mig göra en totalåterställning via iTunes vilket jag gjorde, även detta visade sig vara helt meningslöst (det vår då mailprogrammet fuckade ur, det fungerade innan). Det hela slutade med att jag satt och grät i köket och ville dö. Pappa tyckte jag var larvig och mamma kom med korkade förslag om att jag skulle ringa supporten igen (jag har förmodligen glömt bort mitt lösenord till min gmal, vilket jag upprepade flera gånger, och det kan inte en apple-support hjälpa mig med) så jag grät lite mer och sen ringde jag supporten igen. 19.13: vi har tyvärr stängd och då började jag storböla igen. Att Gustav sen säger att han ska sova hemma fick mig att gråta lite mer för han brukar kunna lösa mina teknikproblem rätt bra. Men snart bor vi förhoppningsvis tillsammans och då blir livet mycket bättre.

Nu ska jag återgå till att lyssna på musik, gråta och läsa chic. Sen gråta mig till sömns och vakna upp i en pöl av mina egna tårar eftersom jag kommer gråta i sömnen också. Sen kanske jag gråter när jag gör mig gröt imorgon bitti, och när jag står i duschen och rakar mina armhålor (här kommer jag gråta extra mycket för mitt rakblad är slött och jag glömmer alltid bort att sätta på ett nytt). När jag torkar mig och fönar håret kommer jag gråta fast inte speciellt mycket, sen kommer jag slå i väggen, skratta åt mig själv, gråta ut de sista tårarna och tvätta ansiktet och sätta på smink, tänka på att jag kommer få träffa Gustav på kvällen och inte gråta förrän jag kommer hem efter skolan. Jag kommer eventuellt att gråta i skolan om det visar sig att vi har prov i MSOK och jag inte kan besvara frågorna, då får man faktiskt gråta, ska gråta hetsigt och mycket så att folk blir rädda och lämnar klassrummet/ber mig lämna klassrummet.

Ja då vet ni hur morgondagens planer ser ut, ni får hoppas att ni slipper se mig när jag gråter som ett litet barn för det är ingen vacker syn. Nu: gråta.

ps. ta inte detta inlägg speciellt seriöst från den delen då jag börjar berätta om min gråtfest, givetvis överdriver jag men vissa människor förstår inte ironi (min syster är en av dem) och det är ju synd för jag gillar ironi och sarkasm. Godnatt bitchez, imorgon är det fredag och då är det okej att dricka vodka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0