helvetesonsdag

Klockan sex imorse gick Gustav hemifrån och han jobbar nu hela kvällen. I morse var bussen tio minuter sen vilket betyder att jag kom för sent till skolan, väl i skolan så hade vi ingen lärare på lektionen. Snacka om att jag var sur då, vi kollade på någon jävla film och fick en fördjupningsuppgift som ska vara klar om typ hundra veckor så jag började knappt på den. Dagen höjdpunkt var pytt i pannan till lunch, nom nom. Efter lunch hade vi tre timmar bildanalys på svenskan, den tog tjugo minuter men vi var ändå tvugna att stanna till tre vilket var jävligt segt, kollade på en debatt om LCHF, den var ganska underhållande.

När jag kom hem städade jag i rummet och dammsög, drack två koppar te med överdrivet mycket honung i (jävla sockerberoende) sen gjorde jag lite övningar: situps på pilatesbollen och nåt med gummiband, det var jobbigt. Nu sitter jag och lyssnar igenom first aid kit på spotify och försöker komma på om jag gillar deras musik eller inte (jag tror jag gillar den!!) samt pluggar psykologi, vi har prov imorn och det går mindre bra för mig att lära mig nåt. FML

Snart ska jag väl äta middag, är inte hungrig men behöver en paus och det känns dumt att dricka mer te med massa honung för då kommer det att vara min middag och jag kommer ligga och skaka hög på socker när Gustav kommer hem.

Men för andra är väl dagen bra, Fia fyller år till exempel så jag antar att hon har en superdag vilket glädjer mig lite i min dysta tillvaro, GRATTIS FIIZEN!!!

Pusshejjje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0