utmattad

Det blev ingen promenad för mig idag, jag ligger nerbäddad i sängen och är helt utmattad. Lite plugg har jag i alla fall fått gjort, jag har läst klart boken i MSOK, börjat på sista svenskauppgiften och kollat upp lite inför vetenskapliga uppsatsen vi ska skriva. Jag har arbetat väldigt mycket i skolan idag så jag orkar inte ta tag i uppsatsen just nu, jag orkar faktiskt inte ens börja läsa boken i svenskan som vi har som sista uppgift att läsa samt redovisa. Känns som jag har pluggat konstant hela dagen. Hela spanskan satt jag och skrev anteckningar till provet, sökte matte på komvux sen på psykologin hade vi genomgång, en mindre fallanalys i grupp och sen ett prov på det vi hade genomgång på. Sen skrev vi klart vår projektrapport.

Jag förtjänar fan att kolla serier hela kvällen och sova tidigt. Gustav har inte hört av sig sen typ tio i morse så jag är lagom road. Hoppas han tar sig hem åtminstone. Hoppas jag orkar simma imorgon bitti innan skolan, planen är den att jag åker hem till brottby efter skolan och håller mamma sälskap då både hon och jag är ensamma imorgon. Lär bli massa mat och godis så jag måste fan träna oavsett hur sjukt och slut jag är, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0