torsdagsmotion

Heeej
Idag har det varit fint väder så vi bestämde oss för att efter vår kaloribomb till middag gå ut och springa/åka longboard. Jag satte på mig mina sexiga löpartights och löparskor och Gustav tog sin nyinköpta(!) longboard och så begav vi oss ut på en trevlig liten runda i Vallentuna. Drygt femtio minuter senare var vi hemma igen, helt genomsvettiga och utmattade. Jag har visst inte så dålig kondition som jag trott och Gustav är redan duktig på att åka lonboard även om han är lite smårädd, hihi

Amerikanska pannkakor med låglaktos-gräddglass, hallonsorbet, banan och egengjord chokladsås - bästa som finns
åt typ tusen portioner. Matlåda imorgon blir pannkakor med pannkakassylt (det finns jag lovar, kolla ICA, blåbär, äpple och jordgubb=nya favoritsylten)

Min fina kille på den läskiga longboarden

Fint på vägen hem

Nu börjar BigBrother alldeles strax så godnatt på er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0