måndag kväll

Klarade mig genom hela arbetsdagen utan större bekymmer. Dock blev jag sjukt illamående efter min bastanta lunch som bestod av en fjärdedels mellanstor american pan pizza från sörgårdens kebab (bakismat). Övervägde mina spymöjligheter, bästa (men ändå inte bra) alternativet var i en kartong, klarade mig utan att kräkas som tur var.

Dallas: oxfilé, tomat, paprika, champinjoner, 5 kg ost och bea-sås

bbq-sås på pizzan var så jävla mycket godare än bea-sås (inte så konstigt, jag gillar inte bea-sås men jag älskar bbqsås)

Efter jobbet mötte jag Gustav vid tåget i Mörby, det är mysigt med sälskap så jag ska börja åka tåg istället för buss från jobbet. Efter middagen som bestod av lammkorv, stekt ägg, majs och kokt broccoli tvingade jag ut Gustav som i sin tur tvingade ut Daniel på en joggingtur. Alltså jag joggade, Gustav åkte longboard och Daniel körde lite skatebord och joggade han med. Jag kom först hem en timme senare och möttes av Japanpost! Mitt uggleskal hade kommit, så söt!

Visade Gustav min nya mustach-app, söt han är ♥

Avslutar inlägget med en rosa spya som lades på Vallentuna station vid fem på söndagsmorgonen av en viss person som inte vill nämnas vid namn.
Nu blir det Big Brother, JOE ÅKTE UT, ÄR SÅ JÄVLA GLAD. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0