jag hatar mina ben

Mina ben är fan värdelösa, dom gör fan alltid ont. När jag kom hem från skolan idag var jag astaggad på att dra ut och springa men höll på att dö efter tio minuter då jag fick sjukt jävla ont i höger smalben. Förstår inte vad felet är, det är inte så att jag överansträngt mig, det är inte träningsvärk, jag har inte nån jävla inflamation, jag kan omöjligt ha sträckt mig så vad fan är problemet? Fick för i helvete halta i över trettio minuter för att komma hem. Jag trodde benen skulle bära människan och hjälpa en att ta sig fram, men nej nej, jag ska sitta i min säng resten av mitt patetiska liv för att mina ben inte bär mig.

Oavsett om jag knappt känner smärtan i benet imorgon eller har så ont att jag knappt kan gå så ska jag bege mig till gymmet och simma. Blir galen av att äta massa mat för att jag alltid är hungrig utan att kunna röra mig, inte konstigt att jag lagt på min typ tio kilo. Hatar livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0