heeei

heeei

Efter natten gråtfest har jag bestämt mig för att jag ska sluta vara en sån jävla fitta, jag ska sluta vara rädd för katterna(jag har en vattenspruta) och jag ska ha kul. Kom hem från simhallen för en dryg timma sedan, är nog därför jag är lite glad, är påväg till skolan nu men ville blogga lite (mycket bloggning på senaste tiden, blir ju så när jag är ledsen). Mamma kommer och hämtar mig efter skolan, vi ska åka direkt och handla mat och jag en bikinitopp samt nån jävla deo till Daniel (eftersom jag är snäll) sen ska jag hem till Brottby och mysa samt spendera natten där. Gustav ska ju på AW med jobbet och jag känner inte att jag orkar vara ensam. Lite obehagligt att vara hemma ikväll faktiskt, Daniel planerar runkfest och då vill man fan inte vara i närheten.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0