måste sluta shoppa


de blommiga är relativt gamla men var tvungen att ta med dem ändå. Köpte liksom en likadan i helsvart idag
och byxdressen är i princip likadan som de tre klänningarna bara att det är just en byxdress. WTF?

dessa shorts är skälet till varför jag ens åkte in till stan idag. fett fina, eller hur? mamma har lyckats!!!!
notera att allt är från H&M, lol
köpte även en grå tröja på Monki (hade en precis likadan som försvann spårlöst för sisådär ett år sedan)
ett svart linne med dragkedja i ryggen på H&M (jag vet att du har ett likadant Fia men jag kunde inte stå emot!!!)

Sen köpte jag även ett armband med en silvergrej på på H&M (så jävla otippat!) för typ 30 spänn
det andra armbandet fick jag av Gustavs mamma, hon har köpt det i Thailand, mycket gulligt (Fifi har ett likadant men det låtsas vi inte om... JAG VILL JU KÄNNA MIG SPECIELL!!!!)
SPÅRAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0