kläder

IRONIC YOUTH - typ min favvotröja som jag köpte för tre hundra riksdaler (originalpris 600) sista dagen T-shirt store hade öppet i täby centrum, grät lite av lycka
"here's a pack of ciggies fresh from the wonderless, a dream is a wish your heart desires irony is a kiss"

det var rea på adidas store så jag köpte två byxor till priset av ett par, glad tjej
och sen måste jag även ställa frågan, är det okej att gå i adidasmjukisar i skolan?
jag kommer ju faktiskt från B-Town så hehehehe eeeh

sprang in på monkis butik i sergelgången och fann tröjan(klänningen?) till höger och blev kär så jah köpte den
åkte till götgatsbacken, sprang in på monki igen och fann tröjan(klänningen?!) till vänster och blev kär, även denna köpte jag
sen kom jag hem och insåg att jag köpt två i princip identiska tröjor/klänningar (FRUSTRERANDE)
men det är okej, båda var på rea och de är stört sköna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0