Tisdag

Ligger i sängen och har ont i ryggen, dagen har varit ganska händelselös. Åkte till skolan och kom dit i tid fastän jag planerat att bli 10 minuter sen. På samhälle C kollade vi på Armadillo och hade betygssamtal, filmen/dokumentären var ganska bra, handlar om några danska soldater i Afghanistan. Sen åt vi lunch och jag dealade till mig en hemtenta G-MVG istället för ett G-prov i samC, hade ett samtal med svenskaläraren om sämsta boken och blev godkänd. Gillar att jag lackade sönder för att hon ville att jag skulle skriva på plats medan jag ville ta med mig det hem, slutade med att jag ska "då skiter jag hellre i det och får IG" sen gick jag. Men jag ville få skiten gjord så jag gick tillbaks tio minuter senare, då hade läraren typ blivit ledsen för att jag sa så (att jag kallade henne jävla fitta tror jag inte hon hörde). Ofta hon blir arg för att jag är villig att ta IG i hennes ämne?! Snarare jag som ska vara sur för att jag failar. Men jag failade inte, och jag kommer att spela in mig sjölv när jag håller ett tal och maila det till henne så har jag den skiten gjort också. Värt.

Jag och Fia åkte in till stan vid tolv, hon skulle möta en kompis och fika medan jag skulle köpa töjningar. Jag har gått med pennkorkar i öronen sen i söndags,  Gustav kallade mig jävla lodis och tvingade mig att köpa ordentliga fastän jag inte har råd (okej pengar har jag, men inte så att jag vill ta från sparkontot bara för att jag kan och köpa töjningar). Jag skämdes så mycket i skolan och det var därför jag köpte riktiga, kan ju inte ha uppsatt hår och korkar i öronen(!?) jag är faktiskt ingen jävla pundare. Räcker väl fan med att min jävla lugg blir flottig hur mycket jag än tvättar den. Nu sitter jag iaf här med snygga töjningar i öronen (8mm & 12mm) och överväger att klippa luggen, alltså jag måste klippa den någon gång idag men orkar inte leta efter saxen(gå ner och hämta den i badrummet). Kanske är bättre/enklare att klippa den när den är blöt också? Äh, jag klipper den ikväll, nu ska jag sova lite.

Juste: jag är fortfarande hes, Fia har skrattat åt mig hela dagen och jag får hostattacker för att det kliar somfan i halsen, speciellt när jag ska sova eller sitter på bussen. fml.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0