Onsdag

Hejsan
Jobbade idag igen, packa fluidmaster, åh så kul ♥ Men inte fan ska jag klaga, jobbar ju iaf vilket är bra! Imorgon blir det sista dagen jobb för denna vecka, skönt med jullov äntligen, i fyra dagar fre-mån. På tisdag börjar jag jobba igen, woho! Under min ledighet ska jag plugga och spela in ett tal har jag planerat, är alldeles för trött och ful efter jobbet så jag orkar inte göra det då. Här är iaf min hemtenta i Sam C: "Utgå från samma frågor som i grupparbetet och teckna en bild över Sveriges politiska och ekonomiska utveckling under åren 1920-1990. Detta för möjlighet till högre betyg. Skicka in till "lärarens urkund" när du är klar!

Vad präglade åren ideologiskt?
Vilka politiska frågor diskuterades?
Ekonomisk teori och praktik?  
Vilka personer var dominerande?
Internationell kontext?"
Jag vill dö lite, har skrivit två stycken, asså stycken som delar i en text inte två frågor... Sopa jag är. Borde ta tag i skolan nu förfan, inte slacka efter sista terminen! Så därför ska jag återgå till skolarbetet nu.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0