Julklappar!

Hej!
Tänkte att det skulle vara lite kul att visa vad jag fick i julklapp.

Här är vår minigram men lite julklappar

Fick mina fina dr Martens, åh Pascal ♥

Jättemysiga sockor till mina Hunterstövlar

Presentkort, alltid bra att ha! Nu kan jag se sju filmer gratis på bio för de som bryr sig... haha.

Gustav gav mig finaste Thomas Sabo berlocker som finns

fan vad skevt, men jag fick iaf klänningen och de fyra första Pretty Little Liar böckerna!

TUGGUMMI ♥

Annat som inte fastnat på bild: 32mm locktång, väckarklocka "wake-up light", pengar, mascara, skinnväska/skinnpåse och underkläder.
Jag är så nöjd med allt jag fått, vet att jag är bortskämd men hoppas ni fick vad ni ville ha också!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0