have2have

Som ni kanske vet så är jag på jakt efter den ultimata "skolväskan", haha. Nej men en dator som man får plats med både dator och andra nödvändiga saker i. Den ska helst vara svart och måste vara i skinn. Har kollat på Tigerväskan i deras butik i täby, den var inte alls lika snygg på riktigt så jag blev smått besviken men mest glad eftersom jag inte riktigt känner mig sugen att lägga över 2000:- på en väska. Jag har kollar runt på åhlens och accent utan framgång och nyss hamnade jag på have2have och fann världens finaste skinnväska!

Den kostar 1395:- och det tycker jag är ett bra pris, den verkar vara rymlig och har många fack plus att min dator får plats i den! Man kanske ska beställa hem en under jul? Finns även i marinblått(skitsnygg) och rosa(inte min färg, men fin var den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0