lista

51 frågor när du har tråkigt!

 

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Mörk och exotisk enligt cecilia. haha

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Eh, aa.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mina fluidmasters <3

4. Hur lång är du? 165.5 på pricken

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Death Proof om man måste säga en film man sett helt klart, annars tio minuter av nyckeln till frihet

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ":D”

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

9. När såg du senast din mamma? I morse

10. Icke godkänt i något ämne? Ljudmedier!!!!!!

11. MVG i något? jo

12. När vaknade du idag? Tio i sex steg jag upp

13. Vilken är din favoritplats? Säger som Louise: finns många

14. Vilken plats föredrar du minst? Nånstans där jag känner mig obekväm

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i en mysig lägenhet i stockholmsområdet med ett jobb som jag gillar och en nakenkatt som avgudar mig.

16. Hur stor är din säng? Etthundratjugo centimeter bred

17. Vad sover du i? Mina favoritflanellpyjamasbyxor och en stor t-shirt!

18. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, sover dock bara med en, de andra får ligga på golvet

19. Var har du bott/bor? Brottby

20. Tycker du om kinamat? Nej det gör jag faktiskt inte.

21. Tycker du om kaffe? Chococcino <3

22. Vad dricker du helst till frukost? Carlshamns chokladhavredryck

23. Kan du spela poker? Inte bra

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? JA!!

25. Vill du ha barn? Ja förfan, i alla storlekar och färger!

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska så jag klara mig utomlands och sen kan jag typ tre fraser tyska.

27. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns!

28. Vem såg dig gråta senast? Gustav tror jag, brukar inte gråta bland folk men han var en jävla fitta (inte så ovanligt men jaja)

29. Vad spenderar du helst pengar på? Värda saker önskar man ju, men det blir ju oftast inte så. Men nu när jag har jobb spar jag en jävla massa pengar istället för att spendera dem.

30. Är du cool? Nej, jag är kissiecool

31. Kan du rulla med tungan? De som inte kan rulla med tungan är sämst

32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag har i alla fall jävligt kul med Cecilia och Louise men det finns såklart andra också.

33. Vad har du för ringsignal? Gubben i lådan (otippat?)

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma låter mig inte kasta skiten.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En linjal

36. Kan du byta olja på bilen? Jag tror inte det är så svårt så jag svarar ja.

37. Vilken var den senaste boken du läste? Skin. Nu läser jag Borta Bäst

38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? nej

39. Dansar du i bilen? Om Amanda och pappa är med och vi dunkar musik så ja.

40. När var du i kyrkan senast? När någon avlägsen släkting dog.

41. Hur många hål har du? Haha men usch!

42. Har du någon piercing? Läppen och septum (fyfan vad jag har längtat efter att skriva dit septum <3)

43. Har du någon tatuering? Snart!

44. Gillar du någon just nu? Ung och kåt

45. Har du provat droger? bajs

46. Röka eller snusa? Snus, lätt!

47. Har du pojkvän/flickvän? Nej

48. Vad är ditt mobilnummer? enkelt

49. Vad ska du göra ikväll? Sova, kolla TV och läsa

50. Har du några syskon? En lillasyster

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Jag har ett tak på 300 spänn i alla fall. haha


Kommentarer
Postat av: Cecilia

mörk och exotisk <3

2010-11-01 @ 22:18:29
URL: http://ceciliagosh.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0