and it's on again

Jag berättade, ni var så fina, älskar era sms

jag fick tillbaks ett gammalt tidsfördriv, luddiga svar på frågor som egentligen saknar betydelse
fast det där var ju inte riktigt sant, jag har ju alltid undrat och velat ha svar för det tog så hårt, varför är jag så jävla efterbliven?
nu ligger den där och äcklar mig, jag bara väntar och väntar, blir bara mer och mer äcklad för varje tyst sekund
musiken bedövar, jag vill inte ta ett piller, inte än, vill inte vakna klockan åtta på en lördag
tell me i am worth it
du vet vad jag behöver höra, de fina lögnerna och den läskiga sanningen
jag är arton år, vet så jävla lite, blir full på ett glas vin och har svårt att släppa saker
saker som för andra saknar betydelse

all i know is that i like you too much to walk away

love the way you lie - eminem ft. rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0