en lista bara för att

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo
2. Höll du några av dina nyårslöften? kanske
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Jag tror inte det. Bara någon jag känt jävligt länge.
5. Vilka länder besökte du? Spanien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? alltid
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget förmodligen
8. Vad var din största framgång 2009? Betygen
9. Största misstaget? många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite
11. Bästa köpet? tights, fast alla går sönder så det kanske inte räknas som bästa köpet, stora tröjor då. KAN INTE VÄLJA ETT.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kameran förmodligen, vid ett tillfälle alltså. Annars kläder och skor i mängder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj. Jag vet inte
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Haha bajs
16. Vad önskar du att du gjort mer? Skrattat supit och umgåtts med vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med M&M plus familjen
19. Blev du kär i år? haha
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl och big bang theory (och CSI som vanligt, kan inte sluta kolla)
21. Bästa boken du läste i år? Sommardöden och midvinterblod. Så fina. Är störd. ok
22. Största musikaliska upptäckten haha oj, jag vet inte. Att rnb är bäst kanske? Smörsång ftw!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Här failar jag bigtime eftersom jag inte minns vad jag fick när jag fyllde år.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag var nöjd för tillfället. Men en macbook och kamerasaker skulle vara fint
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? JAG MINNS INTE
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fittorna försvann ur mitt liv och jag slutade vara övervakad all the time. Och sen skulle jag behöva en kram.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Från färg till svartvitt.
29. Vad fick dig att må bra? sömn
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Luke Pasqualino (Freddie i skins)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0