VG FÖR FAAAAAN

Hej
Jag har lyckats skriva VG på min kompletteringsuppgift i samC så nu måste jag se till att få minst VG på den vetenskapliga uppsatsen också för att få det i slutbetyg, är helt till mig. Måste få VG, annars kommer jag gråta, seriöst, jag kommer böla som ett litet barn tills jag antingen kräks eller somnar. Ja det är faktiskt fullt möjligt att gråta tills man spyr, den gjorde en tjej mitt framför ögonen på mig när jag var liten och gick på dagis. Tänkte att ni ville veta.

Har bestämt mig till 99% att inte närvara vid varken champagnefrukosten (de fittorna ska fan inte få kladda ner min mössa) eller studentlunchen/studentutsläppet. Jag tänker glida dit vid ett i min jumpsuit och hämta mitt betyg samt spy i första bästa ansikte på den som mot förmodan vill ge mig en HEJDÅ kram. Hatar att det är något litet i mig som ändå vill gå ner för trappan... Nej, nu ljög jag, det vill jag fan inte, jag vill typ ha gratis mat men det är fan inte värd över en timme ren plåga, mamma kan göra en god sallad åt mig hemma och servera kladdkaka med grädde till efterrätt. Bra då var det 100% säkert hur jag ska göra dagen då jag tar studenten.

Kan även passa på att meddela att jag inte tänker vara i skolan mer än nödvändigt, vilket innebär typ imorgon(kommer skriva IG men slipper prata med folk, haha, så jävla komiskt, ingen som pratar med mig ändå så what the hell, bara att gå. Men ni ska fan veta att det är värre med tystnad än ord.) sen tisdag och onsdag nästa vecka då jag skriver prov men annars jobbar jag från och med nu och resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0