Fredag

Hej,
Dagen började med att jag fann kattspya i hallen och lackade ur på katterna. Vägrade torka upp det utan gick istället till bussen och åkte till skolan. Väl i skolan fick jag reda på att mitt slutbetyg i MSOK, utan att behöva kompelttera, blir ett VG! Är väldigt nöjd och belönade mig med shopping då jag fått aktieutdelning. Under tiden jag var i skolan gick jag även till skolsyster och bad om hennes hjälp att ringa PRIMA. Hade inte riktigt modet att ringa dem själv, jag har insett att jag behöver hjälp, det är ett steg, men att ringa efter hjälp, det steget vågade jag inte.

Efter skolan åkte jag till stan och shoppade (bilder kommer senare) och mötte upp mamma, åkte sen till Brottby och hängde lite där. Sen handlade vi mat och nu är jag hemma i Vallentuna, kattspyan är kvar men jag tänker inte röra den!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0