Mat i Istanbul

Hejhej
Igår kom vi hem från Istanbul, resan var trevlig men jag är inte så sugen på att åka tillbaks till Turkiet/Istanbul. I detta inlägg orkar jag inte skriva om resan utan ni ska få ta del av maten som åts där nere, alla bilder är tagna med min iPhone.

Flygplansmaten påväg ner, väldigt gott faktiskt

Första middagen blev en vegetarisk pizza som jag och Moa-Li delade på

Frukostbuffé på vandrarhemmet

Mellanmål

Som KFC men inte riktigt lika gott

Deras "nutella" var galet god, vi stoppade alltid några paket extra i fickan

Lunch utanför Bazaren

Middag på McDonald's

Turkiskt godis och te

mer godis och torkad frukt

kryddor och te

Åkte färjan över till Asien och åt en vegetarisk pizza med massa ost på, det är en av de godaste pizzorna jag ätit faktiskt, synd bara att det var oliver på den :(

så himla gott

Körsbärste

Avslutningsmiddag: världens godaste halloumisallad

Turkisk brownie-dessert

Flygplansfrukost, inget att hurra för tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0