Fredag, fuck yeah

Imorse var jag ju sjukt trött och seg men tog ändå med simväskan till skolan för jag var simsugen. Under dagen var mitt ben mycket elakt och gjorde ont så jag övervägde att skita i och simma. Vi slutade MSOK lite mer än en timme innan vi skulle så jag passade på att halta till täby centrum med Fia för lite fönstershopping. Jag råkade köpa drygt ett kilo godis för jag fick ett jävla godissug, fan jag som inte varit sugen på godis sen i tisdags, sadface. Vi skiljdes åt när Fia skulle in på systemet och handla vin. På vägen mot tåget lyssnade jag på maskinen och blev springsugen, insåg snabbt att jag inte skulle klara av att springa så jag gick och simmande istället fastän jag var lagom osugen. Väl nere i bassängen ville jag inte kliva upp, det var så jävla skönt att simma, simmade 100 längder på 70 minuter (2,5 km) gick upp och duschade samt bastade. Var glad, fixade mig i lugn och ro för att sen möta Gustav vid tåget efter han kommit från jobbet.

Vi gick hem och lagade världens godaste middag - fläskytterfilé i ugn med krämig savoykål. Nu sitter vi och mumsar godis och ska mysa framför serier och film tills vi somnar. Är så skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0