epilerar benen och försöker att se det positiva i tillvaron

Hejsan

Sitter i sängen och epilerar benen (förlåt Gustav, jag vet att det är lite äckligt men jag orkar inte ställa mig i badkaret). Idag har jag en ledsen dag, man får ha sånna ibland, men det är lite oroväckande att denna kom så tätt inpå den förra, jag har liksom varit sjukt glad väldigt länge men nu på sista tiden har allt kukat ur. Hoppas jag börjar bli glad snart igen, jag har ju inte ens någon anledning att vara ledsen, jag klarar skolan (rätt bra), jobbar, simmar, lever och har en väldigt fin pojkvän, men det är nåt jävla skit som gör mig ledsen ändå. Ska sluta vara ledsen, lovar, blir så pinsamt att skriva sånna här grejer i bloggen nu när jag vet att Daniel läser (SÅ DANIEL OM DU MOBBAR MIG NU SÅ LIGGER DIN PUNG RISIGT TILL) samt att jag länkat bloggen från facebook för folk är väldigt intresserade av den goda maten Gustav och jag lagar. Ikväll blir det köttfärsgulasch soppa, om den blir god kommer jag lägga upp receptet!

Nu bör jag återgå till att epilera benen, vara lite nöjd över att jag sökte jobb nyss, att jag vet vad jag vill plugga efter gymnasiet och att jag åker med S3S(alltså vi som läser sam-sam tredje året på TEG) till Istanbul på måndag! Livet är inte så dåligt ändå, eller hur? PUSSEN

Ja juste, återkopplar jag till rubriken i inlägget Daniel? Jag orkar inte läsa igenom igen för att kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0