two and a half men

Idag har jag bara varit hemma, känner mig sjuk och deppig. Lite ångest inför talet jag ännu inte spelat in, men det löser sig väl. Har legat i sängen mestadels av dagen men jag har även rensat kylskåpet, tvättat två tvättmaskiner+ torktumlat, klippt luggen, noppat ögonbrynen så de är jämna och kollat serier. Om en dryg timma ska jag möta Gustav i Täby centrum, känner att jag behöver röra lite på mig, sen måste jag även införskaffa en primer och babyolja. Babyolja är väldigt bra för torra ben, ville bara tillägga det, synd att Brottby ICA inte säljer det. Är mer taggad på morgondagen dock, då ska jag in till stan och köpa en jumpsuit om den finns, kolla på en iPhone 4s för typ hundrade gången (dock första gången i år!). Min telefon är verkligen inte rolig längre, går knappt att skriva på touchen och man pallar inte fälla ut tangentbordet, vilket är jävligt knepigt för den delen. FUCK HTC DESIRE Z, SKULLE KÖPT EN IPHONE REDAN FRÅN BÖRJAN (Nu blev nog Fia överlycklig).



Bröder, så jävla konstig serie alltså, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0